marți, 18 mai 2010

Kim Catrall: Nu-mi place sa port chiloti! Cred ca e mai sanatos sa ai zona intima aerisita!

Kim Catrall: Nu-mi place sa port chiloti! Cred ca e mai sanatos sa ai zona intima aerisita!

Kim Catrall, actrita cunoscuta in special pentru rolul Samanthei Jones, pe care il interpreteaza in „Totul despre sex”, a declarat recent ca nu suporta sa poarte chiloti si le recomanda si altor femei sa faca acelasi lucru, pentru a avea parte de „aerisire in zona intima”!

Sfatul meu in materie de moda pentru femei este sa nu poarte lenjerie intima. Sunt sigura ca e mai sanatos asa, pentru ca se aeriseste zona”, a spus actrita in varsta de 53 de ani.

Kim nu-si face deloc probleme legate de faptul ca varsta ei e destul de inaintata. Se simte foarte bine in pielea ei si nu o preocupa nici macar faptul ca nu are actualmente un iubit stabil.

C onsider ca la 40 de ani mi-am facut putin „incalzirea” iar la 50 de ani „mi-am luat zborul”! Percep lumea cu totul altfel acum si ii multumesc lui Dumnezeu pentru asta. Bucu nu mi-as dori sa arat ca la 19 ani. Nu vreau sa fiu perfecta, frumoasa si fabuloasa asa cum e Carey Mulligan. Imi place de mine, asa cum sunt acum ”, a spus Kim.

Cat despre faptul ca nu are un iubit, actrita spune ca ii ajunge deocamdata compania pisicii ei, pe nume Kobi.

Pentru mine, acasa inseamna Londra, intrucat acolo este pisica mea, Kobi. Nimic nu e mai placut cand nu ai un iubit decat sa ajungi acasa si sa te astepte o pisicuta”, a spus ea.

Sigur, daca ne gandim la mitul fetelor batrane care isi ofera afectiunea doar pisicilor si ajung mai apoi, la varsta pensionarii, sa aiba cam multe exemplare, nu o admiram prea tare pentru declaratia ei. Pe de alta parte, daca seamana cat de cat cu personajul ei, Samantha, e posibil ca un nou iubit sa apara in viata lui Kim cat de curand.

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu